jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Rabu, 8 Jun 2011

hanie dan hafiey.....

SALAM semua...malam ni mama just nak upload gambar anak-anak je..hehe...latest pics...malam ni punye..hehe..gigih mama snap gambor tau... :)














semoga anak-anak mama menjadi anak yang soleh dan solehah...aminnn...



click to create your glitter text

Selasa, 7 Jun 2011

adik sudah 2 bulan...!!!!!!!!!!!

SALAM semua..pagi tadi mama masuk office lambat..alkisahnye mama kena bawak hafiey pergi cucuk 2 bulan...yuppp...hari ni hafiey genap 2 bulan...terasa cepat masa berlalu dan tak sedar pun ia berlalu....

so far..anak teruna mama tu memang semangat orangnye...gebussss...sedap peluk tau...
update sket berat baby hafiey tuk 2 bulan ni 5.2 kg...masa sebulan dulu 4 kg...naik 1.2 kg dalam masa sebulan...ok la tu kan..panjang pulak 57 cm....so tadi misi dah kira BMI hafiey dan its normal....mama so happy for u sayang...

owh..hafiey sekarang ni dah pandai tersenyum tau bila kita sembang dengan dia..tambah-tambah bila mama yang usik dia...ekekekek...

kalo en.suami mama belum tentu hafiey senyum...hehehe..jangan marah sayang...gurau je...(hani kan manja dengan abah..mama jeles tau..hehe..tambah bila mama panggil hani dia buat derk je sebab layan abah..)

hakhakhak..mama..mama..dengan hani pun dengki kah??? :p

k laa...daaa..........

syukur alhamdulillah....

SALAM semua...

mama sekarang ni rasa hepiii sesangat...sebabnye.....anak dara mama HANIE NAZIIHAH dah pandai berjalan...mama asyik tertunggu-tunggu bila hani nak pandai berjalan...semalam dia dah tunjuk skillnye..hahahah...siap pandai berpusing lagik...

bahagianye mama rasa..saat tengok anak yang dikandung 8 bulan ++ dah makin membesar..sayang sangat kat anak mama...