jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 14 Oktober 2010

kisah mama dan hani....

SALAM semua...
semalam hari yg amat mama tak suka..cincin mama hilang..tp tak mo cerita pasal tu...buat mama sedih je...semalam jugak mama terkantoi dengan misi dari KK yg mama kenal...yela..dulu selalu g check up kat dia time preggy kan si tecit hani tu...time tu mama kat umah bs hani..tengah sakan menyembang tu misi tu datang ke dapur..hehe..dia datang sebab anak bs tu kzm...so misi datang le umah..misi tu tegur mama..mama cakap la mama anta anak mama kat sini..pastu bs hani tu g bukak cerita mama pregnant lg..hadoii..dah masuk 3 bln dah...misi tu ckp ni yg nk marah ni...mama sengih jela..nak wat camna misi oii...lekat lagi...kan rezki tu..hahaha..lastnyer misi tu suruh mama g bukak kad ari ahad ni..sebab takut hb low..lg bahaya..silap hari bulan 7 bulan pun si tecit ni dah kluar..mama ia kan jela...misi tu ckp pegi..saya tunggu...kalo tak datang saya tau kat mana nak cari awak..kuikuikui...okeyyy..dah abis cerita mama...
lama mama tak cerita pasal anak dara mama tu...last two weeks mama n abah pegi cucuk hani 5 bulan...n timbang sekali..berat anak mama kali ni 5.6 kg je..naik 200 gram je..nampaknyer berat anak mama tak memberansangkan la..hehe..pandai je mama ni...mama tak nak la hilang ketembaman anak mama tu..
ok la...jumpe lagi...daaaa...

Tiada ulasan: