jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Jumaat, 19 November 2010

alkisahnye budak tecit ni....



SALAM semua..
haa..ni mama nak cerita pasai budak tecit sorang ni..sape lagi kalo bukan anak dara mama yg sorang tu...huhu...skang ni mama hepi sangat sebab kalo nangis je anak mama tu dah pandai panggil mama...sket2 ma...huhuhu...jeles abahnye....
skang ni jugak anak mama tu dah andai angkat punggung nak merangkak...yea...mama suke ni...
owh....badan hani penuh kena gigit nyamuk tau...1 badan tu abis...balik kg punye pasal...haa...lagi 1 baru2 ni balik kg..hadoiii...hani teramat la manja ngan tok wannye...pantang nampak tok wan sket mula la nak nangis kalo tok wannye tak nak amik...kalo tok wan dah amik tu..huii..ngan mama pun dia tak nak...bertuah punye anak..hahaha...tak pe..hani main ngan tok wan mama bleh relax sket...kihkihkih...

pe lagi yer nak cite ni????

haa...hani skang ni sik demam je..wahh...wat mama riso betul...emmm...lagi hani punye cerita...????
kalo nak susu mama...mula la dia wat merengek manja dia tu...huhuhu...i like...comey je bunyi...hani ni 1 lg perangainye suke senyum...orang tegur sket senyum....pendek kata senyum joler koje...hehehe...cam mama dia....kuikuikui..masuk bakul angkat sendiri lak mama ni...

kat atas tu latestnye gambar hani....

p/s : en.suami dah balik le td..tak bestnyer.. :(

Tiada ulasan: