jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 15 April 2010

hari ke 4 di lipis...

target nak abiskan nota family tak kesampaian coz sibuk dok berforum...
orang len mesti sibuk dok study...ari ni nak tak nak terpaksa abiskan...tp sebelum tu layan my blog cam besa wokeyyy... :)
ari ni bangun awal dari kebiasaan...sebab dok dengar bunyi tv kat tingkat atas...aku pun dok tertnye2 la kunun2nye sape yang kat ats tuh...mokhtar g lambat lagi ker...tp en.suami tak de plak gtau pape...aku pun ngn malasnye g la tengok kat luar...keta faisal de...tak pela...at least aku tak takut sangat dok kat umah ni sengsorang... :p


p/s :semalam abang bawak g funfair...wlwpun pada mulanye dia taknak...hehehe...
sayang...i luv u so much...

Tiada ulasan: