jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Rabu, 21 April 2010

teringat masa dulu-dulu...

masuk forum RH tadi...de mommy yang bukak thread pasal tika cinta mengusik kalbu...
huhu...teringat zaman bercinta ngan en.suami dulu...bestnyer...hubby ku itu bukan la jenis yang romantik...tapi tetap me sayang...hehe...teringat ayat first en.suami dulu...i really like u a lot...pastu cakap kat en.suami...nak dengar skali lagi...terus beliau kol...hikhikhik...n cakap i luv u...
masa tu memang tak tau nak cakap per...memang sebab dah lama me tunggu beliau cakap...hahahah...yang penting me memang suke sesangat...
kalo bleh nak jer ulang balik masa dulu..huhu :p
alhamdulillah...pas lama bercinta...dalam 4 taun lebih camtu...kitorang pun kawen ler...kan sayang????
n skang tengah tunggu our 1st baby kluar dari tummy mommy ni...
skang rase idup cam lebih bhgia sket...ngan kehadiran en.suami n baby mama ni...

p/s untuk suami tersayang...i luv u dari dulu kini dan selamanya...

Tiada ulasan: