jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 9 Disember 2010

hani dengan perangai baru..

SALAM semua....

penin kepala mama dengan hani ni tau....skang ni anak mama tu dah pandai berpaut....td dia punye mengamuk kat mama bila mama letak dia kat atas riba mama...bila mama letak kat bawah bg merangkak owh..lg dia marah tau...dia nak berdiri rupenye...nak berpaut kat meja...tanpa mama pegang wokeyyy...diulangi mama tak leh pegang dia....makin ngamuk2 kalo mama pegang...kunun2 nak berdiri sendiri la tu..hehe...anak mama ni macam la terer sangat...oleh sebab dia tekan2 lappy mama ni mama buh je dia dalam baby cot dia...dia berdiri dalam tu...cute je tau....tp tak leh snap pic dia lak....

bila dia bleh berdiri...amboiii...sukenye dia....senyum...sengih...mulut pun bunyik gak la...bukan nangis tau...tp suke...dok dalam baby cot dia tu..dia bleh tengok tv...dok tegur tv la tu...hehe

skang ni hani suke sangat ngan upin ipin..bila dia tgh nangis automatik akan diam..huhuhu...tak termasuk lg tu dia sanggup merangkak g depan tv sambil mata dok tengok..tak lepas langsung.....hehe...cayang sangat kat anak mama ni....

kla....nanti mama sambung lg yer....hani dah berbunyi dah tu....daaaa...

Tiada ulasan: