jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Sabtu, 1 Januari 2011

dah lama tak update....

SALAM semua...

dah lama mama tak update blog kesayangan mama ni kan...sebenarnye mama skang ni tengah menjalani latihan industri...hehe..so skang ni mama teramat la bz dan tak dapat nak update blog....

bila balik mama kena layan hani plak...masa yg de terlalu terhad...cewahhh....kalahkan PM lak mama ni kan...mama skang ni cepat letih....balik je umah sebelum kul 10 mata mama ni mesti cam dah kena gam....hani pun selalu mama suruh en.suami yg uruskan...teruk betul mama ni kan...mama rase betul2 tak larat...gaknye dok kat opis dari sebelum kul 8 pg sampai kul 5 petang kot...penatnye Ya Allah...pg2 bangun awal tuk iron baju..siap kan barang2 hani untuk ke taska...susukan hani...tukar pampers dia...banyak benda perlu di buat sebelum mama jejakkan kaki ke opis....

kalo mommies len mesti dah lali kan....mama rase cam kejutan buat mama..hehe...yela...sebelum ni g kelas je..tak yah kalut2 sangat...tak pe la....mama dah tak nak tulis panjang2..nanti mama cite perkembangan both anak2 mama k...yg tu next entry ye....tunggu tau..!!!!!hehehehe...k...daaaa...

Tiada ulasan: