jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Ahad, 10 Julai 2011

Hanie Naziihah demam!!!!

SALAM semua...

pagi ni mama bangun agak lewat ye..hikhikhik...pagi tadi mama tido pukul 2 lebih..mata ni tak mengantuk lagi...huhu...penangan kena tinggal kah????? :)

bangun pagi tadi mama tengok hani dah sesema...dia dah bbangun dulu dari mama..mama tengok dia tengah main sorang-sorang...nak kata semalam sejuk sangat mama dah slow kan kipas + selimut dia lagi...tapi mama perasan tengah malam dia kerap terjaga dan merengek seolah-olah susah nak tido...sian anak mama...

tadi bila dia bersin keluar la cik H dari hidung dia kan..ingat ke takat sesema je..rupanye bila pegang badan pun panas sekali...hmmmm....hebat sungguh abah...tinggal sekejap pun anak dah demam...hani memang manja dengan abahnye...pantang abah dia ada di rumah...asyik nak mengikut je..nak berdukung...kalau tak amik mesti menangis...hani..hani..manjanye anak mama ni....


p/s untuk en.suami : nampaknye lepas ni tak leh la tinggal mama dengan anak-anak dah..hehe....kena bawak je g memana... :-*


click to create your glitter text

Tiada ulasan: