jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 2 September 2010

anak mama buat perangai..

huh...penat mama layan perangai hani 2 3 hari ni...baby hani skang dah pandai tak nak duk kat bawah...nak dok atas mama jer koje...letak sekejap jer...menangis sakan...menjerit2...hadoiii...ibu cakap maybe hani tau dia nak dapat adik...tu hani wat perangai...nak mama layan dia jer..mama penat la sayang...
kadang2 mama wat tak reti je anak dara mama tuh nangis...tp tak lama la...sekadar menghilangkan lenguh barang seminit dua..dan tiap kali hani meraung2 mesti mama kol en.suami mama...hehe..abah hani laa... :)
ni pun dok nangis gak...ntah apa yang tak kena mama pun tak tau...
bila hani nangis2...mama pun angka la...tp pastu mesti mulut dia dok membebel sambil mengeluh kuat...hehe....hani ni cam orang tua la sayang....tak padan ngan kecik...geram mama..
tak pe la...selagi mama larat..mama layan jer cayang mama ni...

Tiada ulasan: