jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 2 September 2010

kisah baju raya..

SALAM..
dah lama mama tak update kan...yeke...maybe few days kot...hari ni mama g cari tudung tuk raya...hehehe..tp tak jumpe lg yang berkenan + bawak hani...agak susah sket bila bawak si tecit tu...sebelah tangan dok dukung hani...sebelah tangan lagi dok sbuk memilih yang berkenan di mata....orang ramai plak tu...huuuiii...tak daya nak pilih...last skali jumpe baju melayu...hehehe...teringin nak pakai sedondon ngan en.suami...mama pun beli sepasang yang sama kaler cam baju kurung mama n baju kurung hani...alhamdulillah...dapat pun...tp en.suami tak tau pun...tak tau en.suami akan suke atau tak...tak pe la...wife abang ni teringin...anggap la mama tengah mengidam kita sedondon anak-beranak di pagi raya...hehe...tp pagi 1st maybe sibuk...raya ni balik umah en.suami dulu...n de kenduri lak raya 1st ni...
pas dah jalan banyak...terjumpe lak baju tuk hani...hehehe..ma beli lagi...2 pasang tuk anak kesayangan mama ni...tak pe la...ni kan raya 1st hani...mama nak anak mama pakai baju cantik2...mama ingat nak cari lagi 2 pasang tuk hani...wat masa skang hani dah de 3 pasang baju raya...en.suami plak baru de baju melayu tu je...mama ingat nak beli lagi 2 helai t-shirt tuk en.suami...mama cukup la kot 3 pasang baju kurung...masa mama bujang pun de 2 pasang je baju kurung..lagipun tak tau dapat beraya lama ke kejap...bergantung pada cuti en.suami...hehe...
haa...mama tengah tunggu masa nak g cari tudung mama ni...ntah bila dapat... :)
k la...jumpe di entry akan datang yer...daaaa...

Tiada ulasan: