jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Jumaat, 3 September 2010

shopping raya....

SALAM...
hari ni mama berjaya jugak pegi cari tudung mama...hehehe....mula tuh g cari baju raya en.suami mama dulu...cian hubby mama tak de baju raya (walaupun hubby ku tak kesah tapi ku sungguh kesah tau)...mama dapat gak cari 2 helai t-shirt....alhamdulillah...memang dari semalam mama harap dapat beli baju raya tuk en.suami....lepas jalan2 lagi mama terjumpe baju yang cantik tuk si tecit tuh...hehe..mama sambar lagi...tp sepasang jer...cukup la kot sayang...hani dah de 4 pasang baju raya...
bila dah bayar sumer...mama jalan2 cri tudung mama lak...oleh sebab baju mama 3 pasang...mama pun cari tudung 3 helai gak...hehe...suke mama...owh...lupa nak cakap...tadi pun mama still bawak hani gak...terpaksa...tak de sape nak jaga anak dara mama tuh...mama bawak stroller hani skali...senang keje mama...walaupun stroller tu memang terlebih berat (macam anak gajah)...tp mama gagahkan jugak mengangkat benda alah tu...mama riso takut de pape...yelah...mama kan tengah preggy skang ni...awal lagi...baru 6 minggu...tp insyallah mama akan lebih berhati-hati lepas nih...
huhu..tak sabar rase nak menyambut lebaran yang bakal tiba ni...1st time beraya umah mertua..1st time gak sambut raya ngan family besar...sebab family mama kecik jer..tambah abah mama tak de adk-beradik len...dia sorang jer...so bila balik umah tok wan kat kedah cuma de family kitorang jer...
so...taun ni mama dapat rase suasana len plak kan ????? :)

Tiada ulasan: