jom chat sini!!!!

Catatan Popular

Ahad, 13 Februari 2011

tolong jaga sikit mulut tu!!!!!

SALAM semua...

skang ni aku betul2 tengah marah...but more kepada sedih sebenarnye...benda ni berlaku dalam kelas tadi...bila diskas je pasal matrimonial cases...sume nak tanye mama...ni ditujukan kepada lecturer si mulut laser tu..ye..saya dah kawin..so sume hal nak kena tanye saya..pastu ko memandai nak condemn aku pehal...

kisahnye camni...tadi masa tengah diskas pasal prosedur perkahwinan..n of coz pas pasangan dah tak de kesefahaman..pompuan as a wife perlu membawa bukti ke mahakamah untuk menuntut haknye...lec tu tanye benda apa perlu ada sebagai bukti...dia cakap...haa..kamu yg tgh pregnant tu...of coz le aku org tu...memang aku satu2nye student dalam kelas tu yg dah kawin...oleh sebab aku tak sihat ari ni...dia ngaja pun aku dgr tak dgr je...aku jawab tanpa berpikir panjang...i dont know sir...sir ni kalo kita jawab pun dia kan condemn balik...tak penah terima jawapan kita...ngan alasan konon dia lebih pandai dari kita...

sir tu tanye balik...awak tak tau???nanti kata la jodoh awak tak panjang...awak nak tuntut hak awak camne..org laki bukan bleh percaya sangat...buatnye hati dia berubah...skang tgh dok sayang bleh la...

HELLO...............KO TENGAH CAKAP PASAL SUAMI AKU...PASAL RUMAHTANGGA AKU BODOHHH...

apa aku buat...???aku nangis...tu je yg aku mampu buat...dalam kelas aku nangis depan kawan2 semua....nape ko cakap tak pakai otak...ko tu lecturer...ko tgh cakap dengan student..pulak tu cakap pasal rumahtangga aku . aku skang tengah mengandung....

SEDAR SKET..KO BARU KAWIN 2 BULAN PUN TAK SAMPAI LAGI...pehal ko pandai sangat cakap camtu..pasal laki aku suma tu...ko bleh jamin ke ko tu tak kan ceraikan wife ko nanti...ko bleh jamin hati ko nanti 100% kat bini ko tu..nape ko ni BENGAP sangat...nama je lecturer...

AKU KAWIN NAK MASUK 2 TAUN..KO TU BARU NAK MASUK 2 BULAN...!!!!!!!!

aku tau la suami aku tak perfect sangat cam ko...ko tu semua pandai kan..thats why la semua lecturer kat sini benci sungguh ngan ko ni...
minggu lepas ko cakap kat classmate aku BENGAP...even tiap kali kelas ko pun perkataan STUPID tu tak penah lekang dari mulut ko...tak masuk perkataan BAGHAL sume tu...

HELLO PAKCIK...KALO KO RASE KO LA LEC TERBAIK SANGAT...BUKAK LA U SENDIRI K...
ANAK AKU DALAM PERUT NI TAK LARAT DENGAR PERKATAAN YG TAK SEPATUTNYE TU...

pastu belh plak ko tnye kat member aku...student tu nangis ke...of coz la yes...sebab ko cakap tak pakai otak..pandai sangat cakap org otak letak kat lutut...ko pun 2 kali 5 je kan...

tolong la jangan cakap ikut suke ati ko je.....

Tiada ulasan: