jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 3 Mac 2011

maafkan mama..

Assalamualakum anak mama sayang...

hani anak mama...mama mintak maaf...mama betul-betul sedih sebab mama marah hani siang tadi...bila hani tumpahkan nasik...sampai hati mama kan marah adik macam tu...mama masih terbayang adik menangis kuat dengan nasik masih bersisa dalam mulut adik...mama betul-betulmintak maaf...saat ini pun air mata masih tak berhenti mengalir...anak mama yg baru belajar nakpegang benda...mama tak sempat nak tarik tangan adik...laju je adik tarik nasik tu...

mama penat sangat hari ni...terpaksa pergi klinik dan tunggu lama..mama langsung tak mampu berjalan hari ni..satu badan mama sakit...perut mama sentiasa mengeras..mama tau adik laparsebab tak makan nasik lagi...mama pun...bila adik tumpahkan nasik tu..mama rase nakmarah sangat...sambil sapu nasik tumpah tu mama nangis je...sebabnye mama letih sangat...bukan sebab nasik tu tumpah dan mamatak sempat makan...tapi sebab mamasakit..mama tak larat nak jalan..tak mampu sungguh rasa..masa mama kol abah...adik dah stop nangis tp adik tersedu-sedu...mama rase sedih...adik peluk mama walaupun mama marah adik...dengan abah pun adik tak cakap...im sorry sayang..

skang adik dah tido..mama rindu nak peluk adik...tp adik tido dalam buai...mama tak nak angkat adik..takut ganggu tido adik...kalo adik tido ngan mama nyamuk mesti gigit adik...ubat nyamuk dah abis..:)

skang mama nangis sebab mama rase menyesal dan bersalah marah adik...mama tgk pic adik yg mama wat wallpaper kat fon mama...ntah nape air mata ni laju je turun...mama sayang adik sangat2...mama rindu nak hug n kiss adik masa adik tido ngan mama...semalam adik tido ngan mama...sempat la mama kiss adik...kalo mama nak kiss adik skang mesti adik terjaga..hehe..takpe esok mama kiss banyak2 sayang.. =)

Tiada ulasan: