jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 10 Mac 2011

tak ditujukan kepada siapa-siapa..

kenapa hati ni sensitif sangat....laju je air mata ni turun...sejak mengandung ni rase nak perhatian lebih dari orang yang rapat dengan kita..rase makin mengada lak kan...???


benci rase camni...sejak preggy selalu rase cam sunyi..keseorangan...orang yg rapat dengan kita pun macam tak faham atau saje buat tak paham tak tau la...ibu mengandung ni dikira mengada jugak ke tu????

memang betulla kata misi tu...saya nampak macam orang tertekan...stressssss sangat..
memang betul...!!!!!!
no wonder saya asyik sakit2 skang ni.....nak salahkan siapa???


emm...nampak gayanye kena salahkan hormon yg tak stabil nihhhh.......... :p

Tiada ulasan: