jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Selasa, 31 Ogos 2010

HANIE NAZIIHAH LAGI!!!!!!






SALAM...

selamat hari merdeka semua!!!!
alhamdulillah dah 53 tahun kita merdeka....
tapi ari ni mama tak nak citer pasal merdeka panjang2...mama nak citer pasal baby hani...hani lagi???
adakah mama terlalu obses dengan anak sendiri...hehehe...mungkin agaknye..hani kan 1st baby mama...excited tu terlebih sudaa..kukuikui...
kat atas tu mama dah uploadkan gambar baby hani...pe yang mama perasan skang ni...mama selalu pandang hani...timbul rase kesian kat nak dara mama yang sorang tuh..nak dapat adik dah tak lama...tak sempat nak manja lama dengan abah dan mama...tp rezki mama nak dapat baby baru lagi mama terima dengan rase syukur...abah pun mama rase cam dia hepi....hehe..pepandai je mama ni...abah hepi tak bah??? :)

Tiada ulasan: