jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Isnin, 16 Ogos 2010

development anak tomeyy mama!!!!!!

skang mulut anak mama tuh bising betul...kadang2 penat mama nak layan..terdiam mama dibuatnyer..kihkihkih...bukan pe kalo mama layan jer..makin banyak plak baby mama ni nak cakap..loteh mama..skang ni baby hani nak tumbuh gigi.. kat tepi gusi bawah tuh cam putih jer...tertanye2 gak tak kan dah tumbuh gigi kot anak mama ni..baru 3 bulan lebih je kan..meniarap pun tak pandai lagi...mama plak rase pelik...yela...mama tak penah de pengalaman camtu...adik2 mama pun tak penah jadi camtu...tapi bila kak ain sendiri tengok n dia gak cakap gigi hani nak tumbuh baru ler mama percaya...yoler...dia kan dh de anak 4...hehehe...ibu yang berpengalaman la kan..tadi siang mama berforum kat RH..de mommy yang cita baby dia tumbuh gigi since dalam perut lagi....wooow....pelik...tp tula kenyataanye....ni mama upload video anak tomey mama ni...nk amik gambar baby mama ni tak mo dok diam...geram betul...sampai mama jegil mata kat dia...hahaha...lagi la dia suke jer...alahaiii anak mama sorang ni...cayang cangat kat anak mama ni!!!!!!!!!de problem lak..next entry mama uploadkn video tuh....

Tiada ulasan: