jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Ahad, 8 Ogos 2010

sambungan...

mama pun bawak le hani g kat abah n dengan tak berapa konfiden mama cakap misi suh mama wat pap smear...ntah la..mama berdebo le takut sakit...abah siap tanye lagi kena wat ker...pas misi dah isi form pe ntah tuk mama nak wat ujian ni..misi pun suh mama ikut dia g masuk bilik kat depan...pas dah tunggu lama la gak dalam bilik tu..de sorang misi ni masuk nak wat pap smear kat mama...malu la gak..hehe..sebab kena bukak sluar sume..hahaha...pas tu misi tu amik 1 alat tu..mama tengok beso sangat...misi tuh cakap tarik napas n hembus...mama tengok je benda alah dia pegang tu..trus kecut perut...mama cakap kat misi tu..jap2..tunggu kejap...huh..tak ready lagi...pastu bermula ler episod benda alah tu di masuk kan ke dalam tu kn...n mama trus teringat kena jolok masa nak bersalin ari tuh..huii..ngeri...pas dah siap mama pun trun dari katil ngan rase sakit sket...mama jalan pelan2 je g kat abah tuk amik hani plak...mama trus cakap kat abah..abang sakitnyer...rase cm kena jolok time bersalin dulu...hahaha..abah tak cakap pe...mama trus ammik hani g masuk bilik yg 1st tu...n trus hani kena cucuk pas tunggu kejap..sbb de sorg akak tuh pun kena wat ujian pap smear..hehe..walaupun dia tak nak..on da reason...dia takut sakit...pstu akak tu tnye mama sakit tak..haha..mama cakap sakit..saje nak tkut kan akak tu..waaa..jahatnyer mama!!!!!!!

eh...sakit tu bukan auta tapi fakta...

Tiada ulasan: