jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Rabu, 25 Ogos 2010

kisah hari ini...

wahhh...ari ni rase nak marah sangat...macam2 jadi ari ni...actually dari semalam kot...keta sik wat perangai...PENAT...n once again...sok tak leh g kelas...tau kah korang sumer...sem ni me yang paling suke ponteng kelas...even bukan sengaja pun..tp nak wat camne...petang tadi on da way nak g bazar tetiba keta semput...me rase cam abis minyak...huhu...kalut kol member2 yang bleh membantu...last2 muncul la lokman...calssmate ku yang amat ler baik ati...lokman datang n me bagi duit suh dia beli minyak...me rase nak nangis jer...bila dah tunggu lama..lokman muncul bersama minyak yang ku nanti-nanti kan...thanks a lot lokman...sori susah kan diri mu..hehe..jiwang2 lak..after few minute me try stat keta tu...but still tak mo idup...me mintak tolong lokman stat kan keta tuh...tetap tak mo idup...waahhh..ini dah melampau...trus kol abang nasir...tuan keta tu...hehe..keta pinjam jer...sebab keta en.suami tak siap lagi...dok dalam workshop ntah bila nak siap since en.suami accident bulan 6 ari tuh...dari hani kecik sampai dah montel...dari hani tak de gigi sampai tumbuh gigi...dari hani tak tau pape dah jadi bijak pandai...huh...tp keta tu tak siap2 gak...sabo2..tak mo marah2...memang tak nak marah...tp dari tadi tak makan lagi...rase nak menjerit jer...huh...tension...nape nasib ni tak baik sangat ari nih...ishh..tak baik kn...ingat nak sewa keta...tp de orang dh sewa kat member tu sok...camne nak g kls ni...hadoiii la...owh...keta abng nasr tadi tuh kena masuk bengkel...dah cakap dah kt en.suami...alamak...duit lagi tuh...tp tadi en.suami cakap beliau nk cakap ngan abg nasir sendiri...so me terpaksa ler ikut kn...

nape ganas sangat aku ni...ayat marah kat diri sendiri........

Tiada ulasan: