jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Sabtu, 28 Ogos 2010

perkembangan baby hani...






saje nak banyak kan gambar hani...hehe...mama upload banyak2 gambar anak dara mama ni...hani skang dah pandai menyembang..meniarap sket...dia tak bope suke meniarap...tp nak bangun duduk...tak padan ngan kecik..huiii...nak marah kalo tak dapat angkat badan nak duduk..kalo baby len marah sebab tak leh nak meniarap..anak mama ni tak..tinggal kejap jer memang meniarap sendiri..1 lagik..dah pandai tak mo kena tinggal...tadi mama nak sidai kain pun payah...aiyarkk..penat mama..nangis sakan sangat...cam mama cubit dia jer..nangis tu pulak sampai tolak kaki..last2 kepala hampir kena lantai..punyer geram yer sayang mama letak kat tilam..kalo mood baik..mama tak peduli pun sayang tak kisah kan..huhuhu...de lagi..hani suke sangat makan tangan..thats why mama tak pakaikan sarung tangan hani since hani 3 bulan..kalo tak kejap je basah sarung tangan tuh...hmmm...de lagik ni..hani skang kerap bangun kul 3 4 pagi camtu...dulu dah kurang bangun...kecuali dalam pantang dulu...skang kerap beno bangunnyer...hani kalo bangun malam..mata tak buka tp bunyi ler mulut dok isap tangan tu..cot..cot..hehe...wat ma tak leh tido...pas mama suap ssu trus tido balik...kadang2 tak sempat minum ssu pun..mama angkat jer letak atas lengan mama trus diam je anak mama ni...rupenye tido balik...pe la sayang mama ni..mama nak cita pe lagik yer...tak de dah kot...nanti mama tulis lagi yer... :)

Tiada ulasan: