jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Sabtu, 28 Ogos 2010

gud news...alhamdulillah..

semalam pas 7 ari me punyer period delay...tergerak ati nak wat urine test...so semalam bangun pagi-pagi terus wat...ati ni berdebor sangat....takut pun de...me pun tak tau me takut kecewa ke takut lekat ke....penin...tak sampai seminit pastu..nek 2 line...n 2nd line tuh tak terang cam 1st line...tp as long as de 2 line consider preggy la kan...tengah ari semalam me terus ajak kak ain g klinik...n hani me tinggal kan kat umah coz abang nasir de..bila sampai klinik...me trus le daftar kan tp doc plak tak sampai lagi....pas tunggu a few minute...doc pun sampai...tengok doc ni pun tengah preggy gak...hehe...pas nama me dipanggil me pun masuk ler dalam bilik doc tuh...kak ain pun nak masuk skali gak..tak kesah le kan..masuk jela...pas me dah cakap me wat upt pg tadi...n nek 2 line...doc kata memang kompom preggy...aih...gitu jer...doc ni pun cek ler skali lagi...tp bla kak ain pun cakap kat doc tu memang de 2line...sebab dia pun tengok gak...hehe...doc pun kira bope minggu dah me preggy...hmm.dah 5 minggu...n duenyer 27/4/2011...terkozutt den...yoler kan...hani lahir 28/4/2010...kalo adik hani lahir awal dari due date tuh...hani dah jadi kakak umo tak sampai setaun...hhuhuhu...camne tuh???

Tiada ulasan: