jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Ahad, 25 Julai 2010

baby mama...

skang ni tetiba rase nak citer pasal penglaman bersalin ari tuh...
ari tuh 28 april...around kul 5.30 pagi tuh tetiba jer sakit perut...perut mengeras + sakit pinggang + period pain...cam besa..time tuh me tengah preggy 35 weeks n 2 days....memang tak expect nak bersalin...yoler baru 35 minggu...memang kompom sakit perut giler time tuh n tak leh nak tido...jeles sangat tengok abang tido dengan nyenyaknyer......
me sik kejut je en.suami kat sebelah...sakit sangat...yeke tak de la...sakit cam braxton hick tu jer...sampai ler kul 7 lebih2 camtuh...tak ilang gak sakitnyer..pastuh me terus cakap kat abang..kalo sampai kul 8 tak ilang gak sakit kita g jer klinik...dalam ati terus doa...Ya Allah..kalo betul aku nak bersalin ari ni..bagi la turun tanda...
alhamdulillah tak lama pastuh terus keluar darah...pas kluar darah memang stat sakt perut gila2...tak tahan rase sakit tuh...n g klinik...wat v.e(cek jalan) dah 3 cm..terus dorg prepare ambulans...
sampai je hospital wat v.e lagi...sakit gilossss...memang nangis ler time tuh...abang tanye nape nangis...sakit ler...kena seluk...rase nak terajang jer misi tuh...ooopppssss...tak baik la...hehe...

Tiada ulasan: