jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 29 Julai 2010

tetamu tak diundang...

emmm...kul 7 tadi de orang datang umah me k...tapi tak mo gtau ler sape kn...huhu...yang penting me tak suke orang tu datang...sebab mulut2 my jiran2 yang agak kepoh tuh akan bercerita...yoler...en.suami kan tak de skang..walaupun pada mulanyer me dah gtau kt hamba Allah tu en.suami tak de kat umah,tp beliau ngan sesuke atinyer berkata kita sembang kt luar...ye....me tau niatnyer baik nak tengok baby hani...tp me tak nak mulut jiran2 dk bercakap...lg truk kalo dorg bwk cter yg bkn2 kt en.suami...tp dengan berat atinyer me pun bjmpe la ngn beliau ngan ditemani sorg membe...sembang depan umah je...dalam 10 mnt kot...mata my jiran2 dah mula memandang k...........ish.....harap2 tak timbul fitnah.....
kalo tak nak kluar dia dah de dpn umah...penin......n tak suke.....!!!!!!!!


sayang...malam ni zana gtau yer....

Tiada ulasan: