jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Khamis, 29 Julai 2010

nape anak mama????????

ari ni hani wat perangai....emm....tak nak minum susu kat umah ibu...ari ni mama langsung tak teringat nak balik umah..bukan tak ingat..ingatkan hani nak minum susu cam besa...slalunyer dalam kul 11 camtuh memang mama akan balik tengok anak dara mama sorg tuh...tp ari ni nape tak teringat langsung...cian hani...tak nak minum susu botol..air masak pun tak nak...rupenyer anak mama tengah cari mama...nak minum susu mama ye sayang...hani tak penah wat perranga pun sebelum n...tp 23 ari lepas dia stat demam..maybe sebab tu kot hani cuma nak susu mama jer...nampaknyer pasni kalo de gap sket terpaksa le mama lari balik...sayang..tak mo la camni...mama tak kesah nak balik..tp cian ibu...anak mama tak mo notti2 tau sayang....hani kan baik...cayang dia....emmmm....dalam kelas tadi mama tak sabo nak balik jumpe anak mama...n other reason sbb susu mama dah penuh...so mama tau 2 time mama nak mnum ssu...tak pe...start next week mama balik ye sayang....luv u so much....

Tiada ulasan: