jom chat sini!!!!



me wifey kepada En.Najib,mama kepada 2 baby gurl cute mute and baby boy yang encemmmm and the other one is coming so soon..http://zackleo9033.blogspot.com/

Catatan Popular

Google+ Followers

Isnin, 26 Julai 2010

cuti...best ker...???????


ptg tadi time tgh tgkciter ilusi hani ttba muntah...so mama terpaksa tukar baju baby...skang anak mama dah cantik...!!!!
hmmmm.berbalik pada tajuk di atas....de ker cuti tak best...org gila jer akan ckp camtu..so gila kah aku ini...owh tidak....cuma agak boring ler sebab abang tak de...ye...en.suami tak de...tak leh nak manja2 takleh nak gaduh2 kn sayang...???
ari ni baby hani tak nak tido sangat...mama nak berforum kat RH pun payah...sik bunyi je...
tp me dah bjya chatting ngan kawan2 kat RH...huhu.......
thanks sayang belikan broadband ni...i mis u a lot...


malam ni kte bcnta kat skype ye...

Tiada ulasan: